5 sie 2010

Moja kolekcja lakierów do paznokci.

Cześć!
Swoje blogowanie zacznę od swoich lakierów do paznokci ;) Podam ich numery pod zdjęciami ( Przepraszam, że nie na zdjęciach bo byłoby dla was prościej gdyby jakiś kolorek przypadł wam do gustu ale w kolejnych postach postaram się  już opisywać numerki na fotografiach. Po numerze lakieru opisuję moje odczucia na temat danego koloru :P ) Oto lakiery:


Zacznę od swoich ulubionych czyli Miss Selene dystrybucji Golden Rose. Bardzo lubię te lakiery. Są małe (5ml) ale wydajne. Zawsze nakładam 2 warstwy, wówczas kolor jest głębszy. Na moich paznokciach utrzymuje się ok, 5 dni bez żadnych odprysków przy normalnym trybie życia ;)
Zaczynając od lewej (wg zdjęcia): 12 - nazywam ten kolor żółty kanarkowy; 123 - różowy pink, 136 - srebrny z drobinkami srebrnymi; 144 - metaliczny, czerwono malinowy; 148 - srebrny perłowy; 154 - perłowa, łagodna mięta; 169 - jest on taki bezbarwny z brokatem w odcieniu różu; 202 - średni fiolet, wg mnie pasuje do wszystkich fioletów; 204 - chabrowy; 206 - z daleka wygląda jak czarny a tak naprawdę jest bardzo ciemno granatowy o metalicznym blasku; 208 - jasny jagodowy .

*


Lakiery Golden Rose. Również pokrywam nimi 2 razy płytkę paznokcia. Mają mocne kolory, które mocno się błyszczą. Niestety czasami odpryskują już po 3 dniach.
Od lewej: 103 - mocno i gęsto brokatowy, drobinki w odcieniu pudrowego różu, niebieskiego, zielonego, pomarańczowego, żółtego; 66 - bezbarwny z drobinkami brokatu w odcieniu metalicznego chabru oraz z małymi pieguskami w kształcie gwiazdek również w odcieniu metalicznego chabru i serduszek w kolorze różu; 152 - jasny różowy z bardzo maluteńkimi drobinkami pomarańczowymi; 153 - srebro w srebrze czyli lekko przybrudzony kolor srebrny z brokatem srebrnym; 122 - rudawo miedziany, kojarzy mi się z jesienią, w połączeniu ze światłem daje pobłysk miedziano różowy; 127 - mocny, metaliczny różowy; 114 - różowy z pobłyskiem metalicznej limonki, opalizujący (ten najbardziej podoba mi się z tej serii); 145 - brąz z maluteńkimi drobinkami srebrnymi; 40 - bardzo jasny róż z blaskiem mocniejszego różu, opalizujący .

*


Następnie lakiery firmy ados. Mają taką samą pojemność co lakiery Miss Selene i Golden Rose (tj. 5ml). Nie  są one tak bardzo metaliczne. Ich konsystencja jest ciut gęstsza. Także troszkę wolniej schną w porównaniu do Miss Selene. Wg mnie przeciętnie trwałe.
Od lewej: 601 - niebieskie niebo, łagodny błękitny kolor, 602 - jasny, spokojny, różowy kolor; 618 - koralowy, lekko opalizujący kolor pomarańczowo różowy; 621 - jasny, beżowo brązowy, lekko! metaliczny kolor.

*


Następnie lakiery firmy JOKO. Obok Miss Selene stoją u mnie na pierwszym miejscu czyli kolejne moje ulubione. Wystarczy, że nałożę jedną warstwę tego lakieru a kolor już jest głęboki na moim paznokciu. Są bardzo trwałe. Wytrzymują na mnie nawet 7 dni (przy normalnym trybie życia) i nie odpryskują. Są większe niż pozostałe lakiery (10ml) i starczają na bardzo, bardzo długo.
Na zdjęciu od lewej: 47 - jagodowy, matowy; 46 - blady jagodowy, matowy; 20 - czerwono bordowy, metaliczny; 14 - koralowy,  mocny, ciemniejszy róż, matowy; 31 - średni, pudrowy róż; X brak numeru - niestety nie posiadam numeru ostatniego lakieru, a jest to mój ulubiony odcień z firmy JOKO, jest on w odcieniu jasnego fioletowego pastelu, matowy.

Na zdjęciu brakuje mojego nowego nabytku z JOKO z serii z winylem co zapewnia jeszcze trwalszy efekt. Ja mam w odcieniu turkusu. Zachęcam bo kolorki z tej serii są żywe i długo się utrzymują.

*


Kolej na lakiery z Miss Sporty i Safari nail polish. Zacznę od Miss Sporty. Lakiery są średnio trwałe na paznokciu ale ich termin przydatności jest długi bo aż 30 mies. Kolory ładnie prezentują na paznokciu ale dla mnie nieciekawie się je rozprowadza przez to jaki pędzelek posiadają. Natomiast z Safari nail polish posiadam zestaw do frencha i jestem zadowolona, Lakiery te są trwałe.
Od lewej: 350 - jasny, perłowy fiolet; 604 - bardzo jasny róż, może posłużyć do frencha; 80 - po prostu czarny; 56 - lakier z safarii, tytanowa biel, na paznokciu jest jeszcze bardziej biały niż w buteleczce.

*


Firma Avon. Lakier z nailwear pro, pierwszy od lewej jest trwały, duży (12ml), dobrze się go rozprowadza, ma głęboki, nasycony kolor. Ja posiadam różowy i nazywa się on viva pink. Natomiast te mniejsze (8ml) z Color Trend to ich przeciwieństwo. Źle mi się je rozprowadza, długo schną i są nietrwałe.
Lakier środkowy: glittering pink - ma w swojej nazwie pink choć mnie się wydaje, że ten brokat jest bardziej brązowawy niż różowy, lakier bezbarwny z brokatem; lakier pierwszy od prawej: tender - mleczny, bardzo jasny róż.

*


A tu lakiery z różnych firm wiec ich małą charakterystykę zrobię po numerze.
Od lewej: Sensique 233 - trwały, ale źle się go rozprowadza, wybierając ten odcień myślałam, że będzie on w kolorze ciemnej limonki a jest on bardziej trawiasty; essence 40 - piękny, mocny, ciemny,  metaliczny jagodowy kolor, szybko schnący ale jak dla mnie aż za szybko schnący i przez to nie jestem z niego zadowolona, schnie mi on w trakcie nakładania, jeszcze dobrze nie dotknę pędzelkiem do paznokcia a on schnie, mimo ładnego koloru nie kupię więcej lakieru z tej firmy; wibo 182 - ładny, metaliczny czerwony kolor, trwały, szybko schnie; Rimmel 306 velvet rose - odcień jest taki różowo fioletowy, mnie się podoba, szybko schnie, jego kolor jest głęboki już po nałożeniu pierwszej warstwy, na opakowaniu jest napisane, że wytrzymuje 10 dni niestety u mnie się to nie sprawdziło bo odpryskiwał już po kilku dniach; Astor chyba 34 - co do nr nie jestem pewna ale ma bardzo głęboki, nasycony, czerwony kolor, wolno schnie, lecz jest trwały, wytrzymuje na moich paznokci ok. 5 dni bez odprysków (przy normalnym trybie życia) i po nałożeniu lekko się błyszczy. Po zmyciu nie zostawia na mojej płytce paznokcia przebarwień.

*

No to koniec na dzisiaj o moich lakierach ;) A wy jakiś szczególnie lubicie, polecacie?

Pozdrawiam cieplutko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...