21 maj 2011

5 funkcji w 1 kroku?

Dawno, dawno temu ale nie tak dawno temu. Zacznę inaczej. Około roku temu natknęłam się na próbkę w gazecie produktu Garnier - Czysta skóra 3 w 1. Jest to żel, peeling, maseczka w jednym. Po spróbowaniu byłam mile zaskoczona. Postanowiłam go kupić. Kosztuje on ok 20 - 23 zł. Niestety często go brakowało w sklepie gdy ponownie szłam go nabyć. Wówczas zastępowałam Garniera innymi produktami z tej samej firmy lub żelami z Nivea. Jednak przejdę do meritum sprawy. Chcę w tym poście skupić się na nowym produkcie Nivea VISAGE. Całkiem przypadkiem usłyszałam reklamę produktu ALL-IN-1 ŻEL-PEELING-MASKA. Pomyślałam, że to może być odpowiednik Garnier - Czysta skóra 3 w 1. Zakupiłam ŻEL-PEELING-MASKA Nivea w Super-Pharm. Był on w cenie promocyjnej 9.99zł. Jego stała cena to ok. 14 zł.
Skład: Aqua, Kaolin, Glycerin, Alcohol Denat, Polyethylene, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Caprylic/Capric Triglyceride, Magnolia Officinalis Bark Extract, Xanthan Gum, Potassium Cetyl Phosphate, Hydrogenated Palm Methylparaben, Probylparaben, Citronellol, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Parfum, CI 77891, CI 42090
Tak, co do składu znalazłoby się parę minusów np. za Alcohol Denat już na czwartym miejscu. Może odniosę się teraz do obietnic producenta.

1. Głęboko oczyszczający kompleks usuwa zanieczyszczenia. - W moim przypadku usuwa je. Kiedy myję twarz wieczorem po zmyciu widzę różnicę, widzę czystszą ale także gładszą skórę.2. Peelingujące drobinki pomagają odblokować pory i oczyścić skórę z wągrów. - Ta pozycja również mnie satysfakcjonuje. Moje pory nie są zapchane jednak nie są też odblokowane w 100%. Widzę również znaczną poprawę co do wągrów. Kiedyś to był mój koszmar. Dziś powoli zapominam o nim po użyciu ALL-IN-1.

3.Produkt może być używany jako maska. Pozostawiony na kilka minut na twarzy, zapobiega błyszczeniu się skóry i matuje na długi czas. - Raz skorzystałąm z tej "funkcji". Pozostawiłam na twarzy produkt jako maska. Czy zapobiegł błyszczeniu? Niezupełnie. Czy matuje na długi czas? Też raczej nie. Nawet jak używam produktu jako zwykłego żelu do twarzy nie zauważyłam znacznej różnicy co do zmatowienia. Muszę jednak używać kremu matującego aby zmatowić twarz.

4. Antybakteryjne właściwości pomagają zwalczyć bakterie, powodujące powstanie pryszczy. - Produkt posiada aktywny ekstrakt uzyskiwany z magnolii, rośliny znanej ze swoich właściwości antybakteryjnych. Ja bardzo dużego problemu z pryszczami nie mam. Pojawiają mi się raz na jakiś czas punktowo. Kiedyś pojawiały mi się ze cztery w miesiącu dziś może trzy lub dwa na miesiąc zatem co do pryszczy całkowicie ich nie zwalczył. Chociaż czy może być jakiś produkt co zwalczy je na zawsze? Osobiście uważam, że nie i nawet nie liczyłam na to, że ten produkt pozbędzie się ich.

5. Delikatna formuła nie podrażnia twarzy. Owszem, mojej skóry nie podrażnia. Podczas masowania twarzy tym produktem, czy pozostawienia go na twarzy, na jakiś czas nie czuję pieczenia, swędzenia tylko miłe uczucie.

Jak widać na zdjęciu nr 1 produkt jest stawiany "na głowie" czyli jego podstawa jest otwierana. Dzięki temu nie ma kłopotu z "wyciskaniem" żelu-peelingu. Opakowanie wg mnie jest zwykłe ale poręczne (150ml). Nie mam z nim problemu. A co zawiera jego wnętrze?

ALL-IN-1 jest nazwany żelem. Trochę tego nie rozumiem bo konsystencją przypomina bardziej lekki krem niż żel. Zawartość ma w sobie jeszcze małe drobinki. Nie potrzeba wcale dużo produktu aby umyć i oczyścić całą twarz. Bardzo dobrze się rozsmarowywuje przy tym delikatnie masując (bardzo przyjemne uczucie podczas aplikowania). Ze zmyciem produktu z twarzy nie miałam problemu jednak wolę go usuwać gąbeczką do twarzy. Po peelingu nie zostawia zaczerwienionej skóry. Zapach w moim odczuciu jest bardzo przyjemny. Przypomina mi trochę morską świeżość. 
Na opakowaniu jest napisane, żeby nakładać go każdego dnia, jednak ja tego nie robię ze względu na jego peelingujące drobinki i używam go na przemian z żelem także z firmy Nivea - WASH OFF.

Opinie na temat żelu-peelingu-maski są różne jednak ja uważam, że produkt Nivea VISAGE: ALL-IN-1 jest bardzo dobry i spełnia swoje zadania. Oczyszcza skórę przy tym jej nie wysuszając. Jest przyjazny dla mojej skóry a także dla portfela bo jego cena jest przystępna. Zamierzam go kupić ponownie. Póki co jest to mój typ.


UWAGA! Nivea VISAGE: ALL-IN-1 w SUPER-PHARM do 01.06.2011r jest dostępny w cenie promocyjnej tzn. 9.99zł. 

*Po kliknięciu na zdjęcie zobaczysz je w powiększeniu.
*Wszystkie zdjęcia opublikowane na tej stronie, z wyjątkiem wyraźnie oznaczonych są moją własnością. Użycie ich bez zgody autora stanowi naruszenie praw autorskich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...