18 lip 2011

Czeeeekoladaaaa&granat

 Jedną z moich słabości jest czekolada. Uwielbiam tą słodycz w różnych postaciach - do jedzenia, do picia ale także w artykułach kosmetycznych. Mój ulubiony przysmak ma również jeden z produktów firmy Avon.

Jest to kąpiel do stóp z czekoladą i granatem z serii FOOT WORKS. Buteleczka o pojemności 100 ml jest bardzo prosta - biała z naklejonymi informacjami. Z drugiej strony również posiada naklejkę z opisem co to za produkt (w kilku językach), skład i m.in. gdzie wyprodukowano.

 Pod nalepką kryje się instrukcja jak należy używać produktu oraz że jest on przeznaczony tylko dla osób dorosłych i nie powinni z takiej kąpieli korzystać chorzy na cukrzycę.

 Buteleczka jest otwierana za pomocą nakrętki. Zamknięcie jest gładkie dzięki czemu nie ociera palców przy otwieraniu.

Po otwarciu można od razu poczuć bardzo przyjemny zapach czekolady (jakbym właśnie otworzyła czekoladę) na dodatek granat podbija jeszcze bardziej tą woń.
Konsystencja produktu wg mnie nie jest ani za rzadka ani za gęsta. Podobna do płynów do kąpieli. Póki co bez problemu się ją wydobywa, nie wiem jak będzie jak płyn będzie się kończył.
Kolor też jest przyjemny dla oka - jasny róż.

 Jak się używa? Do 4 litrów ciepłej wody wystarczy dodać półtorej łyżeczki płynu (łyżeczka ze zdjęcia nie była dołączona do produktu, ja ją wzięłam z jakiegoś leku). Jak widać FOOT WORKS w połączeniu z wodą mało się pieni. Za to rekompensuje nam to zapach, który jest jeszcze przyjemniejszy w kąpieli - jest zniewalający! Prawdziwa uczta dla zmysłów. Produkt jest bardzo wydajny.
Kojąca kąpiel odświeża stopy i przygotowuje skórę do dalszych zabiegów. Niestety zapach długo nie utrzymuje się na stopach :(

Ja używam tego produktu kiedy chcę w wolnej chwili się zrelaksować. Uważam, że produkt ten tak naprawdę jest zbędny do naszej pielęgnacji stóp. Mimo to bardzo go lubię za ten zapach!
W katalogu 10/2011 kąpiel do stóp jak i inne produkty z tej serii zapachowej (krem i wygładzający scrub) są dostępne za 6,90 zł  - jedna sztuka (podobno po raz ostatni).

A Ty jak lubisz się zrelaksować?


W roli drugoplanowej wystąpił:
Lakier z Butterfly - SINGLE, jeśli się nie mylę nr 20. Kolor złotej perły.

*Po kliknięciu na zdjęcie zobaczysz je w powiększeniu.
*Wszystkie zdjęcia opublikowane na tej stronie, z wyjątkiem wyraźnie oznaczonych są moją własnością. Użycie ich bez zgody autora stanowi naruszenie praw autorskich.

3 komentarze:

  1. Ten zapach musi być boski, czekolada i granat brzmi cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy7/18/2011

    Zastanawiałam się nad tym płynem, chyba mnie przekonałaś wzmianką o cudownym zapachu :)
    A pazurki masz cudnie pomalowane! zainspirowałaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten lakier z butterfly

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...