31 sie 2011

Nr 92 i o tym jak znalazłam się w drogerii...

 Niedawno prezentowałam na swoim blogu romantyczny lakier z JOKO  (ten z lewej na zdjęciu). Nie pamiętasz? Kliknij TUTAJ. Sprawdził się on świetnie. Wytrzymał on na moich paznokciach aż 7 dni bez żadnych odpryśnięć! Dodam, że przechodził on warunki ekstremalne (wycieczki po lasach, wspinanie się po skałkach, kąpiele w rzece, zmywanie, pranie itd.) i spisał się bardzo dobrze. Bardzo jestem zadowolona z jego zakupu. Postanowiłam, że kupię mu jeszcze brata  i oto dzisiaj przedstawiam go Wam:

 Nr 92 - Pearl nude (seria street FASHION) . Ostatnio bardzo lubię malować paznokcie w spokojnych i stonowanych tonach dlatego go wybrałam. W sklepie nie byłam do niego w 100% przekonana przez to, że widziałam w nim malutkie perłowe drobinki a nie chciałam świecić paznokciami. I tak już posiadam kilka lakierów z brokatami i drobinkami. Na szczęście perła bardzo nie rzuca się w oczy. Same zobaczcie:

Dopiero kiedy się dobrze przyjrzę z bliska zauważalne są te drobinki a oto mi chodziło. Kolor naturalny takiej mlecznej kawy :) Bardzo mi przypadł do gustu ten kolor i mam nadzieję, że spisze się na medal tak samo jak Romantic.

Inne kolory z serii street FASHION możesz zobaczyć TUTAJ ale wg mnie ta paleta nie oddaje swoich prawdziwych kolorów. ;)


Kiedy milczałam na blogu byłam wówczas na małym wypoczynku. Podczas spacerów zauważyłam pewną drogerię niestety była już zamknięta i nie mogłam po niej "pobuszować"... Jednak zapamiętałam jej nazwę i po  powrocie "wygooglowałam" sobie ją. Jakież było moje zdziwienie jak kliknęłam na ZNAJDŹ DROGERIĘ i wyskoczyło mi tych drogerii mnóstwo w mojej okolicy i to tam zakupiłam wyżej prezentowany lakier do paznokci w cenie 7zł 40gr. Miałam te drogerie praktycznie pod nosem a byłam tego nieświadoma.
Mówię tu dokładnie o DROGERIE POLSKIE. Ja często narzekałam, że mam trudny dostęp do kosmetyków JOKO a one tam są. Ale, ale nie tylko tej firmy. Widziałam również inne dobrocie z Bell, Hean, Paese, Golden Rose, Ziaji i sama już nie pamiętam z czego jeszcze :P  Pani, która mnie obsługiwała była miła bo jak zapytałam się o jeden kosmetyk powiedziała, że go nie ma ale spróbuje go dla mnie sprowadzić :)
Przeglądałam tą mapkę i niestety nie pomyśleli o tych drogeriach w innych częściach POLSKI :( Szkoda. Wówczas byłoby nam łatwiej kupić taniej dobry kosmetyk tuż koło domu...

3 komentarze:

  1. Kolory są śliczne, bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9/07/2012

    I visited several blogs except the audio feature for audio songs current at this web site is actually
    wonderful.
    My site : Pozycjonowanie Bydgoszcz

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...