23 paź 2011

Szaro, buro i blyskotliwie

 Za oknem jesienna pogoda. Nastrój już nie ten sam co latem. Słońce czasami wyjrzy zza chmur ale temperatura jaką wskazuje termometr nie jest za przyjazna. Na siebie coraz częściej zakładam ciepłe swetry, a przewiewne bluzeczki poszły w odstawkę. Coraz bardziej brakuje mi dziennego naświetlenia aby zdjęcia były lepsze. Niestety muszę się wspomagać lampą i oświetleniem z żarówek. No cóż... Jesień. Lubię zaszaleć z kolorami ale to wszystko spowodowało, że nie miałam ochoty na ciepłe barwy. Paznokcie w ostatnim czasie malowałam na typowo jesienne kolory. Oto dowód:




 Jasnoszary kolor z minimalną kroplą lila. Spokojny, stonowany lakier. A jest to:

 Wibo, nr 61.



 Nietypowy brąz. W zależności od światła i od stroju wydaje się inny. Czasem wygląda jak kawa z łyżeczką mleka a nieraz jak brąz z dodatkiem zieleni. Osobiście nie przepadam za kolorem brązowym. To mój jedyny lakier w tym odcieniu. W buteleczce nawet mi się podoba. Na moich paznokciach czasem tak czasem nie. Jest to:

 miss selene, nr 212



 A to kolor zagadka. Ni to srebrny, ni to brąz, ni to róż ale jakby wszystkie te kolory zmiksowane razem ze szczyptą drobinek brokatu. Błyszczy na paznokciach i mieni się. Ma to coś. Jest to:

Golden Rose z serii Pretty Colour, nr 153


To by było na tyle w tym poście. Jak widać aura za oknem spowodowała, że paznokcie maluję w stonowanych kolorach. A jak jest u Was? 

6 komentarzy:

  1. mam bardzo podobny do tego z wibo, tyle tylko że z h&m :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wibo, nr 61 śliczny! Ja zawsze jak jest już jesień zima maluję paznokcie w ciemniejszych kolorach!Kolorowe zostawiam na lato , wiosnę:) W wolnej chwili zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najczęściej używam te z miss selene... bo są tanie. Ale jestem zadowolona z kolorów.

    Hm... ale podoba mi się ten pierwszy odcień, który pokazałaś. ;)

    Pozdrawiam, Klaudyna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć nie lubię takich kolorów, to o dziwo przypadł mi bardzo do gustu na Twych paznokciach pierwszy lakier. :) Jak znajdę, to sobie zakupię.

    P.S. Niespodzianka nie doszła, nie wiem, czy to wina poczty... ;/

    pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne masz płytki ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...