8 gru 2011

Karnawalowy look z Wibo - KONKURS

 Lubię mieć jednolicie pomalowane paznokcie. Czasem po paru dniach do swojej "bazy" dodaję tzw. pękacza. Kiedy zobaczyłam w sieci konkurs organizowany przez Wibo na karnawałowy look postanowiłam trochę pobudzić wyobraźnię i stworzyć coś na swoich paznokciach. Robiłam to w zasadzie pierwszy raz i osobiście jestem z siebie dumna. :)


1. Jako pierwszy poszedł w ruch mój ulubiony lakier z Wibo - dokładnie nr 61.

2. Następnie sypnęłam co nie co. Użyłam do tego gąbeczki i srebrnego, sypkiego brokatu. Jednak dwa paznokcie opuściłam (był to efekt zamierzony).

3. Aby nie było nudno dodałam jeszcze drobniutkiego, mieniącego się brokaciku zamkniętego w buteleczce Wibo, z serii Express growth.

4. Wtedy wymyśliłam, że odrobina koloru jest dobrym rozwiązaniem (tak mi się wydaje) i dodałam kilka brokatowych kwadracików w odcieniu fuksji.

5. Dla mocniejszego charakteru przykleiłam na lakier kilka cyrkonii, które kiedyś oderwałam z bluzki.

6. Całość pokryłam TOP COAT'em.


I oto efekt moich działań:




Ja się przy tym świetnie bawiłam i o to chodzi :) W przyszłości chyba zacznę eksperymentować i tworzyć jakieś małe cudeńka na paznokciach.
Zapewne nie jedna z Was stworzyłaby/stworzy coś lepszego dlatego zapraszam was na funpage Wibo KLIK TUTAJ lub na bloga http://bebeautifulsimply.blogspot.com/. Przyłączcie się także do konkursu ;)

16 komentarzy:

  1. bardzo fajnie to wyglada:)
    glamourlovemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek lakieru mi się podoba:) Efekt jaki Ci wyszedł również:):) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, no pytam, bo u mnie są dwa Pepco. Małe i duże, w małym kompletnie nie ma nic ciekawe za to duże to raj :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny efekt, muszę kiedyś popróbować w tym samym miejscu malować czymś z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się bardzo :) mam nadzieję, że skorzystałaś z promocji :))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się to co tam stworzyłaś :)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne, podobają mi się te pazurki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne pazurki :)

    dodaje do obsewowanych i liczę na rewanż ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne pazurki. :)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy12/10/2011

    śliczne!

    zapraszam do mnie na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy12/11/2011

    bardzo łądny. tez właśnie zrecenzowałam wibo ;)
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy12/11/2011

    Super ! :D Ja nie stworzyłam ładniejszego niż ty, ale się zgłosiłam :)) Gratuluję zwyciężczyni upominku :P to ja może spróbuję znów za miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja droga, świetny efekt, jest ozdobnie a do tego delikatnie:)
    super

    Marty
    http://bemymusthave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...