2 kwi 2012

TAG: Perfekcyjna Bloggerka




Zasady:
1. Napisz kto Cię oTAGował.
2. Wstaw obrazek na bloga.
3. oTAGuj kilka blogerek.
4. Odpowiedz na pytania.










ad. 1.
oTAGowała mnie Wewnętrznaa.
Bardzo Ci kochana dziękuję za zaproszenie do zabawy i za miłe słowa! ;)

ad. 2.
Obrazek wstawiony ;)

ad. 3.
TAG podaję dalej do:


ad. 4.
Odpowiadam na pytania:

1.  Co podoba Ci się w Twoim Blogu?
Największą satysfakcję odczuwam z mojego paska bocznego, a konkretnie moich ulubionych blogów. Jakiś czas temu miałam problem z dodaniem bloga do zakładki MOJA LISTA BLOGÓW. Okazało się, że można mieć w niej tylko 166 pozycji, a przecież Was - blogerek, do których zaglądam jest dużo, dużo więcej. Dlatego pomyślałam i wymyśliłam! Zrobiłam cztery grupy: CZYTAM o kosmetycznym świecie, CZYTAM o modzie, CZYTAM o książkach, CZYTAM o kuchni i mogę z ulubionymi blogami być zawsze na bierząco. :)




2. Co zmieniłabyś w Twoim blogu?
Kolor. Lubię różowy ale nie jest to mój ulubiony odcień ale kiedy robiłam drobne zmiany chciałam aby było wiosennie dlatego wybrałam barwy różowe i białe.
Jeszcze bardziej bym uporządkowała wszystko ale na razie nie mam pomysłu w jaki sposób - jestem minimalistką dlatego nie lubię za dużego chaosu. 


3. Czy uważasz, że funkcje blogera są wystarczające do tworzenia Twojego bloga ?
Nie! Bloger się rozwija ale mnie ciągle mało :P


4. Co zmieniłabyś/dodałabyś do funkcji Blogspota.
Przede wszystkim aby nie był problemowy. Chcę czasami umieścić zdjęcie z prawe strony i pisać obok niego z lewej, a Blogspot czasami jak się uprze to albo zdjęcia nie da się wstawić, albo tekstu tam gdzie chcę. Najbardziej mi brakuje prostszego rozwiązania aby utworzyć podstrony. Mam strony ale chciałabym mieć jeszcze podstrony za pomocą jednego kliknięcia. Dodałabym też w edycji pisania posta więcej czcionek do wyboru. Wymieniłam te, które od razu mi przyszły na myśl po przeczytaniu pytania ;)


5. Czy zmieniasz wygląd Twojego Bloga zależnie od okazji? (święta, pora roku)
Tak. Blog założyłam w 2010 roku ale po napisaniu jednego posta stanął on w miejscu jednak wróciłam na niego po paru miesiącach. Nic nie zmieniałam. Chciałam aby był on taki sam od samego początku. W 2011 w listopadzie bardzo zmieniłam jego wygląd na kolory bieli i błękitu kojarzące się z zimą. Niedawno zmieniłam go na wygląd ciut wiosenny. Zmieniłam także nagłówek z Mocne Strony Kobiety mianowałam go na anikowa101 w krainie kobiet. Zrobiłam to aby bardziej kojarzył się ze mną, z anikową101. Myślę, że jak "rozkminie" kod HTML i będę miała więcej czasu to może zmienię coś na LATO :P
Myślę, że nie jedna z nas lubi zmiany - czy to w wyglądzie, czy nawet we własnym pokoju. Mój blog jest częścią mnie dlatego czasami zmienia wygląd ;)


To tyle. Jeszcze raz bardzo dziękuję za oTAGowanie Wewnętrznej i zapraszam wszystkie do zabawy! ;)

8 komentarzy:

  1. fajny tag ;)


    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tylko skończe pisać mgra to też się zabawie:) ale nie ładnie tak tak mnie rozpraszać aaaa maaasz !!! wszystko powiem mojemu promotorowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj... Jeśli Twoja praca mgr nie jest związana z blogowaniem to przypadkiem nie napisz w niej nic o "perfekcyjnym blogowaniu" ;)
      Mam nadzieję, że Twój promotor mnie nie znajdzie :x
      Powodzenia w pisaniu! ;)

      Usuń
  3. Dziękuję za otagowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi :)
    Cieszę się, że ty się cieszysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje Ci Kochana za otagowanie :) No i życze 5 za magisterke :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Także podoba mi się Twój pasek boczny, jest bardzo poukładany. Najbardziej też lubię właśnie białe blogi, są najbardziej czytelne. Dlatego też sama właśnie mam taki kolor bloga. ;) Acha! Czcionki też bym dodała jakieś, ale więcej zmian nie przychodzi mi do głowy.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak podstrony by się przydały.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...