22 lip 2012

Parzyste COLOR POWER

 Dziś o lakierach do paznokci Wibo z serii WONDER NAILS collection. Dlaczego parzyste? Ponieważ zachwyciły mnie najbardziej właśnie kolory parzyste COLOR POWER.

NR 2
Jaskrawa limonka - tak opisuję ten kolor. Chociaż za zielenią nie przepadam ten lakier mnie zauroczył.
Przyjemna aplikacja. Chociaż jest to kolor sam z siebie w mocnym odcieniu musiałam nałożyć trzy cienkie warstwy aby nie było żadnych prześwitów. Lakier na paznokciach długo się utrzymuje.

NR 4
Neo blue :) Bardzo smerfastyczny kolor!
W tym przypadku nasycony kolor jest już po nałożeniu jednej warstwy i nie widać przy tym płytki paznokcia. Ten lakier pobił u mnie na paznokciach rekord. Żaden jeszcze tak długo się jeszcze nie utrzymał. Niestety rozczarowałam się przy zmywaniu ponieważ lakier przebarwił płytkę paznokcia na długi okres czasu.

NR 6
Naelektryzowane jagody. W swojej kolekcji lakierów posiadam kilka fioletów ale  ten zdecydowanie wyróżnia się spośród innych. Moim zdaniem jest bardzo intrygujący.
Tak samo jak u braci bardzo przyjemna aplikacja. Kolor jak z butelki widać po nałożeniu już jednej warstwy. Długo utrzymuje się na paznokciach. W tym przypadku niemiłej niespodzianki nie miałam i po zmyciu lakieru wszystko było w jak najlepszym porządku. To mój faworyt jeśli chodzi o tę serię.

A poniżej prezentacja lakierów na moich paznokciach ;)


A Wy lubicie takie kolory na paznokciach?

19 komentarzy:

  1. fiolecik i niebieski cudne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie są cuownee! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten fiolet wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten turkus jest boski, ale za to oliwka wg mnie okropna ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. haha:) A u mnie tez ta seria z wibo! Ale u mnie pomarańczka, numerek 3 :)) Zapraszam Zapraszam do mnie, u mnie dzis soczysta pomarańczka z wibo! :)http://napieknosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielony wygląda super! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mam zielony a na niebieski poluję od dłuższego czasu, znajome w różnych miastach mi go szukają i pupa! :(

    OdpowiedzUsuń
  8. pikne, neonowe kolorki ;) prócz fioletu - nie mój kolor ani w makijażu, ani na paznokciach, ani w ubiorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No i namówiłaś mnie na smerfka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, te naelektryzowane jagody wyglądają naprawdę smakowicie;) Hymm tylko ile kosztują?

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne kolory tych lakierów, muszę się za nimi rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zielonkawy jest również w mojej kosmetyczce i uwielbiam go:)

    OdpowiedzUsuń
  13. niebieski i fioletowy - mega kolory!
    używasz top coatu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zawsze używam top coatu. Na ten zielony nie został on nałożony do zdjęcia dopiero przy niebieskim użyłam z Wibo ale się skończył, kupiłam nowy i na fioletowy użyłam z Miss Sporty.

      Usuń
    2. widać, widać
      znaczy ja zauważyłam, ze na zielonym jest bez topu

      całkiem fajnie wygląda miss sporty
      ja mam z inglota - chyba za nic w świecie go nie zamienię na inny :)

      anikowa: co to za mina na temat moich zdjęć hehe
      mam to traktować jako...

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...