16 lip 2012

Zlota kapiel?

W tym poście słów kilka o soli do kąpieli z Morza Martwego marki DermaSel.


Gdzie? Za ile?Niestety nie wiem dokładnie gdzie zakupiono sól ze zdjęcia ponieważ otrzymałam ją w prezencie. Sprawdziłam w internecie i można ją zakupić np. w niektórych aptekach online za ok. 13 zł.

Złota kąpiel?Powiem szczerze, że zdjęcie - złotych drobinek z opakowania bardzo mnie zachęciło do kąpieli. Po otwarciu jednak nieco się rozczarowałam...
Sól okazała się biała, Jednak pogodziłam się z tym, bo tak wygląda większość produktów tego typu. Nadzieja pozostawała w dołączonej saszetce, iż kąpiel okaże się złota.

Jak używać?
Producent sugeruje rozpuścić całe opakowanie w gorącej wodzie, w wannie, a następnie dodać zawartość małej saszetki. Ja do wanny wsypałam pół opakowania soli i dodałam zawartość saszetki. Sól szybko rozpuściła się w wodzie. Płyn z saszetki okazał się koloru pomarańczowego z malutkimi złotymi drobinkami. Niestety woda nie zabarwiła się w kolorze złota tylko na lekko marchewkowy.

Czy jestem zadowolona?
Wg producenta: "Regularnie stosowana głęboko oczyszcza pory skóry, usuwa martwy naskórek, tonizuje i napina skórę, pozostawia ją nawilżoną, elastyczną i wygładzoną, poprawia jej jędrność, przywraca skórze blask i witalność oraz wspomaga spowalnianie procesu starzenia się skóry. Kąpiel w soli z Morza Martwego pomaga redukować oznaki cellulitu, napięcie mięśni i stres, znakomicie relaksuje, odpręża i usuwa uczucie zmęczenia po całodziennym stresie, pobudza krążenie krwi i przemianę materii w komórkach skóry i zaopatruje skórę w ważne substancje odżywcze, przez co wzmacnia ją i regeneruje".
Opis brzmi fantastycznie. Oczywiście po jednej kąpieli z tym produktem byłam zrelaksowana i odprężona ale większych efektów nie zauważyłam.

Czy kupię?Raczej nie. Producent sugeruje stosować regularnie po całym opakowaniu jednorazowo. Myślę, że koszt jednego opakowania za prawdziwą sól z Morza Martwego nie jest zbyt wygórowana jeśli chodzi o małe domowe SPA. Gdybym miała wsypywać częściej sól do kąpieli do mój portfel mógłby na ty ucierpieć. Bardzo lubię kąpiele z "dodatkiem" czy to płynu, olejku, czy soli ale zostanę wierna tym wydajniejszym :)
Do zakupu nie nakłania mnie również mała saszetka, która nie ma najprzyjemniejszego składu.


A Wy lubicie kąpiele z solami?

9 komentarzy:

  1. Anonimowy7/16/2012

    Producent obiecuje dużo... szkoda że jednak mało działa...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ogolnie nie przepadam za solami do kapieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. ogólnie lubię wszelkie umilacze kąpieli, ale na ten się nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu jeszcze nie zostawiłaś u mnie adresu maila pod konkursem ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. sole do kąpieli są fajne, ale potrafię bez nich żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj wróciłas w końcu a ja tak teskniłam za Tobą. mmm nie lubie soli do kapieli bardziej jakieś płyny bo dają pianke :P a co do mojego prezentu to narazie tajemnica :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym się rozczarowała :(


    Chciałabym cię zaprosić na mojego bloga (kosmetycznie przy kubku gorącej czekolady ) Obserwuję cię już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...