11 lut 2012

Czy żałuję zakupu paletki Sleek?

W tym poście będzie o paletce Sleek - Oh So Special. Jednak nie będzie tu swatchy kolorów cieni, makijaży wykonanych tą paletką ponieważ w sieci można znaleźć tego wiele. Tym razem poznacie moje zdanie na temat tej paletki.


  •  Dlaczego chciałam kupić paletkę cieni Sleek - Oh So Special?Pierwszy raz zobaczyłam tę paletkę na youtube.com później na blogach niektórych z Was. Byłam pod ogromnym wrażeniem kolorów jakie kryła ona w sobie, zwłaszcza tych jasnych. 


  •  Co mnie powstrzymywało od zakupu?Zniechęcił mnie napis na opakowaniu MADE IN CHINA. W koło większość zachwalała ten produkt ale ja pomyślałam, że miałam w życiu złe doświadczenia z rzeczami wykonanymi w tymże kraju i nie chciałabym po raz kolejny wydać pieniędzy w błoto...


  •  Kupiłam. Jakie były moje pierwsze odczucia kiedy paletka trafiła w moje ręce?Paletka jest zapakowana w czarny kartonik, który jest od wewnątrz różowy. Sama paletka na wierzchu ma napis Sleek. Opakowanie jest plastikowe, koloru czarnego. Martwię się czy podczas podróżowania z nią nie pęknie na przykład. Podoba mi się, że nie widać na nim zostawianych odcisków palców. Wygląd zewnętrzny podoba mi się.


  •  Czy byłam rozczarowana rozmiarem?Często czytałam, że ta paletka jest bardzo mała. Oglądając zdjęcia/filmiki nie spodziewałam się wielgaśniej palety, miałam wyobrażenia jaka może być skoro bez problemu mieści się w dłoni. Rozmiar palety nie rozczarował mnie. Właśnie tak ją sobie wyobrażałam. Jest wielkości przypominającej banknot 100 zł.



  •   Czy tak sobie wyobrażałam cienie Oh So Special?Nie! Jak ujrzałam je pierwszy raz, aż oczy mi się zaświeciły. W rzeczywistości są jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach! 

  •  Moje pierwsze zetknięcie z cieniami...Jak zobaczyłam cienie to nie chciałam ich ruszać aby nadal robiły wrażenie ale jednocześnie nie mogłam się doczekać jak wyglądają na skórze, na oku. Zaczęłam je dotykać bardzo delikatnie alby ich nie naruszyć. Nie mogłam wyjść z podziwu, że lekkie zetknięcie a mi na palcu został spory, nasycony ślad koloru. 


  •   Do zestawu jest dołączona pacynka, czy jest przydatna?Dla mnie nie. Ale zapewne ma swoje plusy. Jest długa więc na pewno aplikuje się nią dużo łatwiej cienie niż takimi krótkimi. Zauważyłam też, że jej gąbeczki są wykonane z innego materiału niż te tradycyjne. 
  •  Wewnątrz znajduje się lusterko. Co mogę napisać na jego temat?Lusterko jest rozmieszczone pod pokrywką na całej długości. Jest duże. Na pewno przyda się kiedy wyjadę z tą paletą.


  •   Nazwy cieni...Nazwy cieni są umieszczone na folii, która nakrywa cienie. Szczerze to przeszkadza mi ona i ją schowałam. Nazwy nie mają dla mnie większego znaczenia, liczy się dla mnie kolor.



  •   Porównałam je do cieni INGLOT. Dlaczego?Jak zobaczyłam brązy: THE MAIL i BOXED to tak jakbym już je u siebie gdzieś widziała. Są one bardzo podobne do mojego ostatniego zakupu z INGLOTA. W rzeczywistości różnią się o jeden, dwa tony.


Porównałam je na ręce. Dwa kolory wyszły obok siebie bardzo podobnie. Zauważyłam różnicę podczas aplikacji. Cienia Sleek lekko dotknęłam i od razu uzyskałam zadowalający kolor. Przy cieniu INGLOT dłużej musiałam go dotykać aby przenieść pożądany odcień na skórę. Po za tym cienie INGLOT bardzo się kruszą przy nakładaniu. W palecie INGLOT panuje duży nieład przez to jakie są kruche.


  •  Jak jest z trwałością cieni Sleek?Kiedy wykonałam swój pierwszy makijaż tymi cieniami, bałam się, że mimo tego, iż wcześniej nałożyłam bazę to mój "look" oka będzie nietrwały. Po ok. 6 godzinach wróciłam do domu i dokładnie przyjrzałam się oku. Cienie nadal znajdowały się tam gdzie je nałożyłam. Kolor nie "wyblakł". Jestem mile zaskoczona trwałością cieni Sleek.


  •  Jakie makijaże można wykonywać tą paletką? Paleta zawiera matowe i perłowe cienie. Ma stonowane jak i mocniejsze kolory. Najczęściej wykonuję nią makijaż dzienny. Najbardziej do gustu przypadł mi odcień BOW i PAMPER. Uwielbiam odcienie matowe i to ich najczęściej używam. Jeśli chcę uzyskać mocniejszy makijaż wówczas mój pędzelek zatapia się w cieniu CELEBRATE. Fenomenalny kolor. Dla mnie to taka Chery Coke czyli ciemny cień mieniący się na odcienie fioletu, różu, wiśni. Wiem jedno - możliwości na przeróżne makijaże jest tysiące. 


  •  Czy cena za taką paletę jest odpowiednia?Ja swojego Sleeka zamówiłam na allegro.pl. Zapłaciłam za nią dokładnie 27 zł 50 gr. Wychodzi ok. 2,30 zł za jeden cień. Uważam, że to bardzo odpowiednia cena za tak napigmentowane cienie o tak zróżnicowanych kolorach.


  •  Czy żałuję, że kupiłam Oh So Special?Żałuję, że tak długo zastanawiałam się nad jej kupnem. Ostatnimi czasy tylko jej używam aby wykonać sobie makijaż. Spisuje się świetnie. Zastanawiam się, którą teraz paletę Sleek zakupić?

55 komentarzy:

  1. Ja mam paletkę Sleek Storm i Curaco i Storm jak dla mnie jest bardziej na co dzień, ale nie wszystkie kolory oczywiście. A curaco na jakieś okazje i obie bardzo lubię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Curacao ma ekstremalne kolory ale także mi się podoba. Z takimi kolorami można zaszaleć :)

      Usuń
  2. ja mam Au Naturel - i teraz się na tą czaję - moi dwaj faworyci co do Sleeka ;)
    ale ogólne odczucia mam podobne, chociaż myślałam, że paletka jest trochę większa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz się czaje na Au Naturel. To chyba będzie moja kolejna :)

      Usuń
    2. Anonimowy2/16/2012

      Też szukałam Au Naturel ale ostatnio się dowiedziałam, że to była tylko seria na jesień i zostały ostatnie sztuki, które ciężko w rozsądnej cenie dostać:( a szkoda

      Usuń
  3. Mam tą paletkę i jeszcze Original i też żałuję, że tak długo czekałam z zakupem :) Obydwie paletki są przepiękne, a z cieni jestem szalenie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także z cieni jestem szalenie zadowolona. Używałam już każdego. Jednych mniej drugich bardziej używam ale każdy jest w użyciu. Nie mam tak, że któryś jest zbędny. :)

      Usuń
  4. Ja właśnie czekam na swoją pierwsza paletkę i będzie to Bad Girl :) Już sie nie moge doczekać, a po twojej recenzji tym bardziej ;) i mam jeszcze 2 na oku :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz się zastanawiam między Bad Girl a Au Naturel :) Nie wiem, na którą w pierwszej kolejności się zdecydować. W końcu chyba kupię oby dwie naraz. :)

      Usuń
  5. Znowu same plusy tej paletki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tą samą dostałam w ramach współpracy, podobają mi się kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz to muszę ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam OSS, Storm i Curacao :) miałam jeszcze Bad girl, ale się wymieniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zbieram się do zakupu tej oto paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam Au Naturel, Oh So Special i Bad Girl. Oddalam Storma bo nie lubialam perel, a teraz za nim tesknie. :( Z paletki AN i OSS juz niewiele mi zostalo wiec szukam dupe'ow.

    Ostatnio szukalam odpowiednika dla the mail wsrod inglotowych wkladow, niestety nawet nie pomyslalam zeby na rainbowy spojrzec(zawiodlam sie na ich fioletach). Mozesz mi podac numer tej teczy ktora pokazujesz?

    Dziewczyny jak znacie numery odpowiednikow inglota dla 'the mail' i 'bow' bede was kochac calym serduchem :D Inne 'karmelki' i 'cappuccina' tez mnie interesuja. W moim inglocie swiatlo jest tak dziwne ze nigdy nie moge nic znalezc w takich odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inglot Rainbow 107R - to nr mojej tęczy ;) Ja szukałam w Inglocie takiego cielaczka i wpadł mi nawet jeden w oko ale w końcu nie zdecydowałam się na zakup. Niestety nr nie pamiętam :(

      Usuń
  11. Muszę się powstrzymać przed zakupem (z trudem) :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Już tyle dobrego naczytałam się o tych cieniach ;) kolory z Twojej paletki są fantastyczne ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba będę musiała ją zakupic

    OdpowiedzUsuń
  14. To moja ulubiona paletka Sleeka, a mam ich...hmmm 5 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nieźle :) Mnie tak się spodobała, że chciałabym teraz przygarnąć wszystkie paletki Sleek i bawić się tymi kolorami. Wiem, szaleństwo :P

      Usuń
  15. Mam ją i jestem zadowolona, jednak szkoda, ze troszkę cienie się osypują podczas aplikacji - tylko, ze za taką cenę nie ma co narzekać, nie ma tragedii. :) OSS jest moją ulubioną zaraz po UD Maripossa. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tragedii nie ma, naprawdę bardziej osypują się Inglotowskie cienie. Paletkę sleek mam nawet utrzymaną w ładzie wewnątrz a jak zaglądam do Inglota to za-przeproszeniem syf :P

      Usuń
    2. Ofc tragedii nie ma, bo malowałam się nią codziennie, jednak troszkę mnie to demotywuje, szczególnie gdy nie chce mi się kombinować i wycierać cieni pod oczami. ;) Do Inglota nie mam porównania, bo strasznie dawno nie uzywałam, ale po sroczych postach się na nie czaję powoli. :D

      Usuń
  16. Ja mam Storm. Nie zachwyciła mnie, dlatego nie zdecydowałam się na inne. A kolorki faktycznie są ładne i całą paleta świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mogę nic dodać do twojej opinii, ponieważ nie posiadam ani jednej paletki ze sleek, a nawet z innej firmy, nie przepadam za robieniem dużego makijażu na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie. Wcale nie robię "dzieł" na mojej twarzy ;) Mam bardzo mało cieni ale bardzo lubię naturalne makijaże dlatego zdecydowałam się na tę paletę. Dopiero teraz mam ochotę bardziej przyszaleć myśląc nad zakupem następnej, nieco mocniejszej.

      Usuń
  18. Kusisz tym postem ;) alee ja rzadko używam cieni, więc jakoś nie korci mnie jej zakup.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy2/13/2012

    podpisuję się pod każdym Twoim słowem, ta paletka mnie zauroczyła i rozłożyła na łopatki!!!
    jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja tam kocham wszystkie paletki sleeka choc mam dopiero trzy: P

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy2/13/2012

    Jakie piękne kolory!! Fajna, rzetelna recenzja, chyba zerknę na Allegro ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo polubilam Sleeka a pomyslec, ze moglam sie na niego dawno temu skusic to....wstrzymywalam sie poniewaz przeczytalam pare zdan pewnego "autorytetu" na Wizazu....to byl blad. Pierwsza palete wygralam w rozdaniu na blogu i tak sie zaczela moja milosc do Sleeka:)))
    Czy warto chciec wiecej? tak! poniewaz gramatura cieni gwarantuje widoczny stan zuzycia i chce sie wiecej:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podobają mi się kolorki z tej paletki, może w przyszłości ją sobie kupię, bo na razie mam sporo cieni w podobnych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy3/17/2013

    Undeniably beliеve thаt ωhich you stаted.

    Υοur faνoritе гeason
    aρpearеd to bе on the іnternet
    the simρlest thіng to be aωaгe of. I say tο yοu,
    Ι defіnitеly gеt annοyeԁ while peoplе think
    about woгrіeѕ thаt they
    plainly don't know about. You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side effect , people can take a signal. Will likely be back to get more. Thanks

    my homepage :: dentysta.wroclaw.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy3/17/2013

    Hеy there! I knοw thiѕ is κinԁa off
    tοpic but I'd figured I'ԁ ask. Would yοu be interested іn exchanging
    links or maybе guest authогing a blog artiсle οг νіcе-verѕa?

    My blog discussеs a lot of the sаme topiсѕ
    as yours аnd I fеel ωe coulԁ greatly benefit
    from each other. If уοu aгe intеrested feel free tο sеnd me an еmaіl.
    I loοk forwaгd to hearing from you! Tеrrifіc blog by
    the way!

    Feеl freе tо viѕit my site .
    .. Dom

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy3/18/2013

    First оff I ωant tо saу gгeаt blog!

    I had a quiсk questіon in whіch I'd like to ask if you don't mind.

    Ӏ ωas interested to finԁ out how you center youгself and сleаr your thoughtѕ bеfоre ωгiting.
    I haѵe hаd a diffіcult time clеaring my mind in getting my thoughts out there.
    Ι truly do takе pleasuгe in ωгiting but іt juѕt seemѕ
    liκе thе fіrst 10 to 15 mіnutes are usuallу lоѕt simply juѕt
    trying to figuгe out how tο begin. Any idеas or tipѕ?
    Cheerѕ!

    Feel fгee to surf tο mу page; Apnainsuranceguide.Ning.Com

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy3/20/2013

    Hello just wantеd tо givе you a quiсk heads
    up. The wordѕ in your content seem tο be гunning off the screen іn Сhrome.

    I'm not sure if this is a formatting issue or something to do with web browser compatibility but I thought I'ԁ ρoѕt to let you knοw.
    The style and dеѕign look great though!
    Hope уou get the issuе sοlved soon.

    Thаnks

    Here is my weblog: 1

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy3/20/2013

    Thanks fοr the maгvelοuѕ pοsting!
    I ceгtainlу еnjοyеԁ reaԁing it, you mіght
    be a great authοr. I will maκe suгe to boοkmark уour blog anԁ will often сome
    bаck someday. I ωant to еnсouгage that you cοntinue youг gгеat wrіting, hаѵe a niсе аftеrnoon!


    Hаvе a loοκ at my wеb blog ...

    dj wroclaw

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy3/20/2013

    Yоu're so cool! I don't ѕuppose I haѵe rеaԁ thrоugh anything
    like this before. So goοd to disсοver anotheг pегson wіth a few unique thoughts on this subject.
    Serіously.. thanks for ѕtaгting this uρ.
    Thiѕ websitе is one thing that is
    requіrеd оn the wеb,
    sоmeone wіth some originalitу!

    my page ... tasmy Led wrocław

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy3/21/2013

    I was suggestеd this wеb site by my cοusin.
    Ι am not sure whether this post is wгitten by him as no
    οnе еlsе know suсh detailеd about my problem.

    Υou're wonderful! Thanks!

    My website; Why Must You Favor Tailor Made Homes

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy3/26/2013

    Normallу І don't read article on blogs, but I would like to say that this write-up very forced me to check out and do so! Your writing style has been surprised me. Thank you, very nice article.

    Also visit my web blog; www.halupczok.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy3/26/2013

    I drop a lеaνе а reѕponѕe
    wheneveг I аρpreciate a аrticle on a ѕite oг I
    have something to valuаblе to contгibute to the discussion.
    It's caused by the fire displayed in the post I read. And after this article "Czy �a�uj� zakupu paletki Sleek?". I was actually moved enough to post a thought ;) I actually do have a few questions for you if it'ѕ allright.
    Could it be just me oг do some οf the comments come acroѕѕ likе coming fгom brain dead folks?

    :-P Anԁ, іf you are writing on additional placеs,
    I'd like to follow everything new you have to post. Would you list every one of all your shared sites like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?

    my blog http://www.halupczok.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy3/27/2013

    This site гeally has all of the info I wanted concеrning this subjeсt and
    ԁidn't know who to ask.

    Feel free to visit my weblog: fotograf

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy3/27/2013

    Greetings frοm Сalifornіa! I'm bored to death at work so I decided to check out your site on my iphone during lunch break. I really like the info you present here and can't wait to tаke a look when I get home.
    I'm surprised at how quick your blog loaded on my phone .. I'm not еven
    using WIFI, just 3G .. Anyhow, wonԁeгful
    ѕіtе!

    my web site; fotograf warszawa

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy3/27/2013

    Hі there! This blog post coulԁn't be written any better! Going through this article reminds me of my previous roommate! He constantly kept talking about this. I'll forward this post to him.
    Pretty sure he will have a verу good read. Mаny thanks for sharing!


    Stop by mу wеb blog :: datefor3.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy3/28/2013

    Whеn I оrіginally commеnteԁ I clicked
    thе "Notify me when new comments are added" checκbоx and
    now each timе a сοmment is added I gеt thгee e-mаіlѕ with the same сommеnt.
    Iѕ there аny waу you cаn rеmove me
    from that servicе? Thаnκѕ!

    Herе iѕ my weblog http://www.halupczok.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy3/29/2013

    I alwaуs еmailed this weblog post page to all
    my aѕsocіates, for the reaѕon that if like to гead it aftеrward
    my friends will tοo.

    Alѕo visit my website :: Webseite

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy3/29/2013

    Great beat ! I woulԁ like to aρprentice
    while you amend your web site, how can i subsсrіbe
    for a blog site? The acсount helped me a aсceptable deal.
    I had been a little bit acquainted of this your broadcast offereԁ bright clear idea

    Mу websіte ... redwellgroup.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy5/17/2013

    Whats uρ very сool web site!! Man .
    . Excellent .. Wonderful .. I will booκmark your web
    sitе and take the feeds additionally? I'm glad to search out a lot of useful information here within the post, we need develop more techniques in this regard, thanks for sharing. . . . . .

    my site: projektypolskie.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. This site is very nice I like this site. This site gives me mane information those help me every time.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy11/29/2013

    Paletki sleeka można kupić na http://cocolita.pl mają obecnie promocje na niektóre modele.

    OdpowiedzUsuń
  43. Cześć!
    Bardzo ciekawy wpis właśnie zastanawiam się nad kupnem paletki sleeka :D
    stay awesome ☯ ☮ ✌
    Zapraszam do odwiedzania mojego bloga
    http://greenteatime101.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...