2 sie 2012

TAG: KOSMETYCZNE MUST HAVE (kolorówka)


Do TAGu nikt mnie nie zaprosił. Znalazłam go przeszukując stronę google.pl. Pomyślałam, że jest to dobra okazja aby podzielić się z Wami tym co najczęściej, a nawet codziennie używam. Otóż w zabawa ta polega na wymienieniu 5 produktów, których używa się codziennie. Mogą to być przeróżne produkty. Ja postanowiłam, że to pogrupuję i z czasem będę Wam przedstawiać czego używam do pielęgnacji ciała, czego do pielęgnacji twarzy itd. Dziś pokażę Wam 5 kosmetyków z tzw. 'kolorówki', których najczęściej używam. 


1. Puder do twarzy - Nie zawsze robię pełny makijaż twarzy zwłaszcza teraz - w wakacje. Nawet jeśli nie nakładam fluidu lubię lekko przypudrować moją strefę T ponieważ w tym miejscu najczęściej się świecę. Moim ulubionym produktem od dłuższego czasu jest puder sypki z My Secret.

2. Tusz do rzęs - Lubię mieć podkreślone rzęsy ponieważ uważam, że wytuszowane oko "otwiera spojrzenie". Na co dzień nie używam nic spektakularnego tylko mascary, która daje naturalny efekt. Obecnie jest to produkt z Rimmel - Day 2 Nigt, który wygrałam u KOSMETASI.

3. Korektor - Na drobnych nieprzyjaciół, którzy nagle się pojawili, na drobne blizny, pod oczy po nie przespanej nocy. W tej kwesto zaprzyjaźniłam się z produktem z essence. U mnie się nawet nieźle sprawdza.

4. Czarna kredka - Nie jestem sobą kiedy nie mam zrobionej kreski na dolnej linii rzęs. Nawet jeśli nigdzie nie wychodzę lub jestem np. chora kreskę i tak robię ponieważ poprawia mi ona samopoczucie ;) Używałam przeróżnych kredek, aktualnie posiadam ich kilka ale najczęściej sięgam po tę z AVONu - SuperSHOCK.

5. Balsam do ust - Chyba żadna z nas nie przepada za sperzchniętymi wargami ;) Zawsze używam balsamu do ust codziennie rano i w awaryjnych sytuacjach. Niegdyś na usta nakładałam "miodek" z Oriflame ale kiedy się skończył zaczęłam używać balsamu Balea, który wygrałam u Charmain z bloga misz-masz.

To tyle. Jestem ciekawa jakich Wy używacie najczęściej produktów z kolorówki?
Oczywiście jeśli macie ochotę odpowiedzieć na TAG to zapraszam! ;)
Pozdrawiam!


4 komentarze:

  1. U mnie jest podobnie, 2 kosmetyki są nawet identyczne :)
    Chociaż zamiast kredki do oczu wybrałabym podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo lubię ten korektor z essence - przede wszystkim dlatego, że solo idealnie stapia sie z kolorem mojej cery :)

    A moje kosmetyczne must have to:
    1) Puder transparentny
    2) Tusz do rzęs
    3) Korektor
    4) Od niedawna także rozmyta kreska na górnej powiece gości u mnie niemal codziennie, więc też kredka.

    OdpowiedzUsuń
  3. numer 1 i 5 to u mnie też podstawa :))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny TAG mam ochote na odpowiedz na moim blogu :) więc zapraszam do mnie-może już teraz coś Cię zainteresuje i proszę wyczekiwać na pojawienie się owego Tag'u
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...