17 sie 2012

Pastelowo na paznokciach

Witam!
Muszę Wam się przyznać, że ostatnio szaleję na punkcie jasnych kolorów na paznokciach. Mimo, że ostatnio pokazywałam Wam moją kolekcję lakierów, która wg mnie jest trochę duża i powinnam przystopować. Aczkolwiek kiedy w pobliskim sklepiku, w pośród niebieskości, zieleni i żółci zobaczyłam jasny pastelowy odcień nie mogłam się opanować...

A oto sprawca. Lakier Golden Rose z serii Paris. Na szczęście miło mnie zaskoczył ceną - 4 zł za 11 ml.

 Lakiery z tej serii posiadają smukły, wydłużony trzonek. Kiedyś nie byłam przekonana do tego typu pokręteł, myślałam, że są niewygodne w użytkowaniu. Jednak jest inaczej. Nakrętkę z pędzelkiem wygodnie się trzyma i nie wyślizguje się z ręki. Sam pędzelek należy do cieńszych ale bardzo dobrze aplikuje się nim lakier na płytkę paznokcia.
Skład lakieru nie zawiera czarnej owcy - formaldehydu, o którym w ostatnim czasie było głośno.

Odcień jaki posiadam to nr 201. Jasny, delikatny łososiowy odcień, który lekko wpada w brzoskwinkę. Na paznokcie nałożyłam dwie warstwy. Dla uzyskania jeszcze głębszego koloru mogłam dołożyć kolejną ale nie chciałam przedobrzyć. Mimo wszystko odcień bardzo mi przypadł do gustu. Mogę powiedzieć, że zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia :)
Lakieru nie pokryłam żadnym "topem" i sam z siebie daje ładny błysk, nie matowieje. Dziś mam go czwarty dzień na pazurkach i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń - nie odpryskuje, jest trwały.


A Wy wolicie jasne kolory na paznokciach czy wolicie coś ciemniejszego?

41 komentarzy:

  1. miałam ten lakier kiedyś, wymęczyłam buteleczkę:) choć moj chyba bardziej pod kawę z mlekiem podchodził, a Twoj w brzoskwinię? ładny nudziak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mój bardziej w brzoskwinię wpada ;)

      Usuń
  2. u mnie wszystko zależy od dnia ! Ale ten właśnie numerek mam i uwielbiam go... jeden z ulubionych lakierów tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato się kończy a ja dopiero teraz zaczęłam się oglądać za takimi jasnymi :P Od dnia zakupu też go uwielbiam :)

      Usuń
    2. jak to kończy ? :D jeszcze dużo czasu nam zostało :)

      Usuń
  3. Bardzo lubię takie nudziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Od czasu do czasu też lubię nudziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziś przez Was idę na stoisko Golden Rose kupić sobie coś bo nie mam żadnego ich lakieru :D
    piękne mają te kolorki

    OdpowiedzUsuń
  6. Pochwal się potem co wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek. U mnie bywa różnie z kolorami, zależy na co padnie wybór ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny :) ja nie mam chyba takiego w swoim zbiorze, czas to nadrobic :P

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny jest, mam ochotę na taki kolor na swoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuszą mnie te lakiery bo ostatnio znalazłam drogerię w której je sprzedają, ale tyle kolorów, ciężko się zdecydować:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za tą serią - mam pomarańczowy i mimo że kolor śliczny to malowanie nim to jakaś masakra...

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny :) właśnie ostatnio szukam takiego delikatnego koloru

    OdpowiedzUsuń
  13. uroczy, taki subtelny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo naturalny kolor. Lubie takie, mimo, ze ostatnio rzadko je noszę;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładniutki :D
    Ale ogólnie noszę bardziej wyraźne kolorki :P

    OdpowiedzUsuń
  16. jest po prostu przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam lakiery z tej serii. czasami wolę ciemne, czasami jasne, zależy od nastroju i okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny pastelek :) ogólnie lubię bardziej rzucające się w oczy paznokcie, ale niekiedy też decyduję się na delikatnego nudziaka :)
    W ogóle wyczytałam na Twoim profilu, że mieszkasz w województwie śląskim, gdzie konkretnie, jeśli mogę zapytać?

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładny lubię takie naturalne, delikatne kolory

    OdpowiedzUsuń
  20. Doskonale Cię rozumiem! Też bym nie potrafiła się opakować gdybym zobaczyła jedną osamotnioną pastelę:). Piękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uczę się, choć yt mi trochę pomaga :)) talent to za dużo powiedziane :)

    Nie wiedziałam gdzie to, ale wikipedia mi pomogła :)studiujesz? bardzo młodziutko wyglądasz, myślałam, że jesteś młodsza ode mnie. Cieszę się, że spodobało Ci się u mnie, Twój blog również mi się podoba, jest taki profesjonalny w porównaniu z moim :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przesadzaj z tą starością haha :) Ja mam na odwrót - czuję się bardzo staro i już mi się nie chce imprezować ani nic :P
    Mnie też jest bardzo miło, cieszę się, że są jeszcze w blogosferze tacy fajni ludzie, aż szkoda, że mieszkasz daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pienie wygląda, wuielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W Piekarach Śląskich, dzisiaj zjazd kobiet, to pełno ludzi się tutaj kręci, więc niestety całkiem daleko. Choć do Dąbrowy już trochę bliżej :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie nie wiem czy brać udział w tym spotkaniu, bo nie wiem czy się na nie nadaję. Dziewczyny, które je organizują są ode mnie starsze, mają dużo kosmetyków i masę czytelników. A ja to tam wiesz, trzy mazidła na krzyż i jeszcze się nie znam na wszystkim jak one.

    OdpowiedzUsuń
  26. ulubiony pastelowy cielisty kolorek

    OdpowiedzUsuń
  27. Yyy, u mnie te lakiery są za 8 zł! Ale zdzierstwo!
    Za to kolor jest śliczny, idealny nudziak - nie za różowy i nie za brązowy, taki idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny kolorek ;) U mnie na paznokciach są różnego rodzaju kolory
    Zostałaś otagowana na moim blogu http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/2012/08/tag-7-prawd-o-sobie.html

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny kolor, mam nudziaka z GR i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapach to rzecz bardzo względna :)

    A w ogóle to śliczny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomyślę jeszcze nad tym i dziękuję za miłe słowa :) choć Ty na pewno nadajesz się tam bardziej niż ja :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi miło, że chcesz mnie poznać, ja od razu poczułam to samo, wydajesz się być bardzo fajną osobą! :) No i wśród moich znajomych nikt mnie nie rozumie w związku z kosmetykami, wiec w końcu mogłabym z kimś o tym poplotkować haha :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny! na pewno pięknie komponuje się z białymi paseczkami ^^

    http://makeuplista.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. ojej, śliczny ten kolorek :) ja tam kolory noszę w zależności od humoru... czasem noszę w kółko coś delikatnego, a potem nie wiadomo skąd mam nagle ochotę na coś ciemnego ;) nie ma na to reguły

    OdpowiedzUsuń
  35. tez go dziś kupilam :D i tak patrze na cene jaka za niego dalas jestem w szoku... da daje za nie 5,95 ...czasami 4,95.... dziwne te ceny ale uwielbiam te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...